window.strossle=window.strossle||function(){(strossle.q=strossle.q||[]).push(arguments)};   strossle('fae85a04-77bf-4ce8-a2ed-5d6da496d454', '.petratungarden-strossle-widget');

Det förekommer cookies på petratungarden.se. Genom att fortsätta läsa på petratungarden.se godkänner du detta. Läs mer om cookies här.

18:00 | december 26, 2016

Honalulu Breeze, Part One.

I det här inlägget förekommer reklam för DeoDoc.

Aloha!

Ikväll drömmer jag mig tillbaka till Hawaii och vår resa med tillsammans med DeoDoc. Så mycket, kärlek skratt, böljande värme – och nya vänner. Tänk om alla ens semestrar kunde filmas av ett proffsteam, haha. 


3 kommentarer



3 kommentarer om “Honalulu Breeze, Part One.”

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Jag accepterar villkoren som finns här

  • Jag gillar DeoDoc (använder deras produkter sedan ett år tillbaka) och tycker att grundarna är superinspirerande. Gillar även din blogg som jag besöker minst en gång om dagen. Har däremot svårt för såna här reklamfilmer – vad är egentligen syftet med att ännu en gång bjuda bloggare på en gratis semesterresa och sedan visa en intetsägande film från resan? Det känns som ett väldigt trött format och jag är chockad att DeoDoc valde att köra denna strategi. Förmodligen första gången som jag överväger att byta till något annat intimmärke.

    Svara
  • Hej TM!

    Tack för din feedback! Vi är tacksamma för att du du använder DeoDocs produkter och känner oss hedrade över att vi lyckats inspirera dig 🙂

    Tanken bakom våra resor är att besöka de platser som vi fått vår inspiration av när vi döpt och utvecklat våra parfymer. Tex när ”Paris to Persia” lanserades åkte vi till Paris, våra parfymer kommer dessutom från de stora parfymhusen i Paris vilket vi också ville poängtera med den resan. Syftet med resan till Hawaii är lanseringen av den nya doften ”Honolulu breeze”, som är just inspirerad av den resa som vi två grundare gjorde till Honolulu för några år sedan och som inspirerade oss att skapa en tropisk doft.

    Vi upplever att resorna gör att dofterna ”kommer till liv och förmedlar en känsla” när man får se bilder från den staden som parfymen är döpt efter.

    På de tidigare resor vi har gjort fick vi feedbacken att många var nyfikna på att se hur dessa resor går till, därför valde vi att dessutom filma.
    Men vi hör vad du säger och tar med oss av din feedbacken, för vi jobbar ständigt på att bli ännu bättre för våra kunder.

    Hur skulle du vilja se att vi lanserade våra nya produkter och dofter? Maila oss gärna på [email protected] och berätta! Hör gärna av dig om du har fler frågor!

    Ha en fin dag!

    MVH,
    Hedieh och Hasti Asadi
    Grundare av DeoDoc

    Svara
  • Hej Hedieh och Hasti! Tack för ert svar 🙂 Jag ska tänka igenom feedbacken och hör av mig via mejl lite senare. Trevlig kväll!

    Svara